– a to je porozumění vašim zákazníkům.
Když jsem začínala s prodejem digitálních produktů, myslela jsem si, že stačí mít skvělý nápad, vytvořit super produkt a dobře zacílit reklamu. Ale když jsem se začala víc a víc zabývat tím, co moji zákazníci opravdu chtějí, zjistila jsem, že tomu tak vůbec není.
nevytvářím produkty pro sebe, ale pro své zákazníky. To znamená, že musím porozumět jejich potřebám, přání a snům. Musím jim nabídnout řešení, které jim změní život k lepšímu.
To, co opravdu funguje, je mít hluboké porozumění tomu, co zákazníky trápí, co je bolí, co je štve, co těší a co je motivuje. A pak se snažit jim nabídnout řešení, které jim pomůže dosáhnout toho, co chtějí.
To znamená, že nemůžeme jen posílat zprávy o tom, jaký je náš produkt skvělý. Musíme se zamyslet nad tím, jaký problém řeší. Musíme to umět vyjádřit a prodat. NO TO JE VÝZVA, ŽE? :))
Je to jednoduché, ale těžké zároveň. Vyžaduje to odvahu být upřímná sama k sobě a k zákazníkům. Vyžaduje to trpělivost a úsilí. Ale když se ti to podaří, je to neuvěřitelně silný nástroj.
Takže když se snažíte prodat svůj digitální produkt, nezapomeňte na toto: nejde jen o to mít skvělý produkt. Jde o to porozumět svým zákazníkům a nabídnout jim řešení jejich problémů.
A já vás zvu do ONLINE KURZU “CESTA K SRDCI TVÉHO ZÁKAZNÍKA” .
Poté vytvořte kvalitní a hodnotný obsah. Myslete na to, že vaši zákazníci chtějí řešení svých problémů. Vytvořte obsah, který jim poskytne potřebné informace a bude je motivovat k tomu, aby si koupili váš produkt.
který přivede vaše srdcové zákazníky pro vaše online produkty a služby, se můžete naučit v online kurzu TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO MAGNETU
Marketing je klíčová součást podnikání, ale rozhodně úspěšný business není jen o marketingu. Je to o celkové strategii a vnitřním nastavení,
Tedy prvním krokem je začít vždy s vlastním mindsetem. Uvědoměním si toho kdo jsem, co chci dokázat. Co umím, co mohu předávat. Co miluji a jaká je moje hodnota. Hodnota mého času, mé energie a tím mých služeb nebo produktů. Získat nebo spíše objevit svoji sílu a s tou si stát na své pozici. Pokud si nevěřím sama, těžko mi uvěří moji zákazníci. Takže vždy začněte nejprve sami u sebe ☺ Důležité je mít silnou motivaci, znát svoje PROČ…to mi na začátku neskutečně pomáhalo. Vše začíná a končí u tebe!
Jak už jsem řekla, můj největší úspěch v podnikání přišel až poté, co jsem pochopila jeden důležitý fakt:
To znamená, že musím porozumět jejich potřebám, přání a snům. Musím jim nabídnout řešení, které jim změní život k lepšímu. Takže nyní se zamyslete nad tím, kdo jsou vaši zákazníci a co od vás potřebují. Nejde o to, co chcete prodat, ale o to, co jim může poskytnout hodnotu.
Pokud chcete udělat první krok k srdci svého zákazníka, pak jsem pro vás připravila takovou speciální pomůcku, kterou si můžete stáhnout zde 7 KROKŮ K SRDCI TVÉHO ZÁKAZNÍKA nebo se můžete rovnou vydat na CESTU K SRDCI TVÉHO ZÁKAZNÍKA V ONLINE KURZU
Jak tvořit hodnotné magnety, po kterých budou vaši zákazníci toužit a také, jak budovat svoji důvěru a vztah se svými srdcovými klienty, to je obsahem ONLINE KURZU „TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO MAGNETU“
O tom už toho bylo řečeno taky mnoho. Ale je to důležitá součást. Vždy je snadnější a levnější prodávat zákazníkovi, který už nás zná, než lovit nové ☺ Buďte aktivní v propagaci a zvyšování povědomí o vašem produktu. Využívejte sociální sítě nebo pořádejte soutěže, setkání, cokoli, co vám pomůže být více vidět. Všechno tohle má potenciál přitáhnout pozornost a zvýšit prodeje.
Dělat to, co milujete, co vás baví a co byste dělali klidně i zadarmo. Buďte kreativní. Dejte do veškeré tvorby svoje srdce. TO pak zákazníci cítí. A ideálně by tyto produkty měly cílit na vaše ideální zákazníky. Pokud se nesetká nabídka s poptávkou, tak nemůže dojít k obchodu, což je v podstatě cíl podnikání.
No a o tom to právě je, mnoho lidí si myslí, že stačí zkopírovat někoho úspěšného a tím odhalili tajemství úspěchu a budou se zákazníci a peníze jen hrnout. Ale tak to bohužel není. Tajemství úspěchu je právě v té jedinečné vlastní cestě, kterou si musí seskládat každý sám a pokud chcete to hledání cesty usnadnit, je ideální nechat se vést někým, kdo už ví kam jít a jak s tím vším pracovat. V tu chvíli je super najít si svého mentora a tím si ušetřit čas a energii a vydat se pod jeho vedením vlastní cestou. Nikdy nebude dlouhodobě fungovat něco, co není vaše.
Touto cestou provázím svoje klientky v dlouhodobých programech s osobní podporou nebo dokonce v privátním mentoringu, kde spolupracujeme 1-na-1
Pouze ten, kdo je připraven, nebývá zaskočen.
Promyslet svoji celkovou strategii z dlouhodobého i krátkodobého hlediska. Efektivně nastavit celý svůj business tak, aby vyhovoval přesně vašim podmínkám. Naplánovat svoje produkty, služby, marketing, prodej, cesty zákazníka. Je toho mnoho a vyplatí se přemýšlet o tom, co musím dělat nutně já sama a čeho se mohu zbavit, abych se z toho celého businessu nezbláznila. Tedy co můžete automatizovat, automatizujte, co můžete delegovat, delegujte. Mně třeba moc pomohla „obyčejná“ uklízečka, to mi uvolnilo neskutečné množství energie. Pak samozřejmě asistentka a další lidi v týmu. Ale nečejkejte, až… to nikdy nepřijde samo.
Jak svoje úžasné produkty a služby prodávat TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO PRODEJE. Já jsem nesnášela prodej, dokud jsem nezjistila a nenaučila se prodávat tak, aby výsledkem podeje byl Dobrý obchod.
Co to je Dobrý obchod? Je ve chvíli, kdy je spokojen ten, kdo prodává i ten kdo kupuje. Musí tam být oboustranný pocit, že je to win-win.
Je to jen nová zručnost, která se dá naučit a k mému překvapení to bylo vlastně snadné. Mnohem snazší, než jsem si kdy uměla představit. Dneska si prodej užívám a učím to tak i svoje klientky TAJEMSTVÍ ÚSPĚŠNÉHO PRODEJE. A každý den vidím výsledky, které by se neděly, bez toho, abychom se neučili tuhle zásadní dovednost. Co si budeme povídat, bez prodeje nejsou peníze. Bez peněz není business.
Je potřeba o svoje zákazníky s láskou pečovat a předávat jim to nejlepší, co jim předat můžeme. Získávat jejich zpětnou vazbu, zlepšovat sebe i svůj business a zvyšovat svoji hodnotu. A to se nejlépe děje i přes svoje další a další vzdělávání, přes svůj růst a přes spokojené klienty.
Business ale není jen strukturách, plánech, tabulkách..
Pokud s nimi umíme správně zacházet, pokud víme, jak fungují a umíme je využít v prospěch svůj, svých klientů i businessu, pak se dějí skutečné zázraky.
Já sama jsem stratég, analytik, potřebuji mít jasno v tom, co a kdy jdu dělat. To jsem se samozřejmě učila cestou, neuměla jsem to na začátku svého podnikání. A vlastně se to učím stále. Co chci ale říci, že je, že až když jsem do businessu vnesla svoji ženskou energii, dovolila svému analytikovi od situací odstoupit. Naučila jsem se pracovat s tím, jak mocný nástroj máme uvnitř sebe, pak teprve se moje podnikání změnilo ve skutečný business a rozhodně to není dřina. Dokonce je spousta věcí snazších, než jsem si kdy uměla představit.
Jsem certifikovaná koučka a provázím ženy v osobním koučingu, jelikož nelze oddělit business od našeho života, obě oblasti jsou provázané, obě jsou naší součástí. A někdy je třeba se podívat více do hloubky naší duše, abychom využili svůj plný potenciál a zhomtnili své vize, sny a plány.
Vytvořila jsem unikátní metodu, díky které předávám dalším ženám, jak právě propojit efektivně ty nejlepší business strategie s energetickými principy a
Naše energie je neskutečně mocný nástroj, ale je potřeba vědět, jak s ním zacházet, jak aktivovat ty správné části a naopak se zbavit těch, které už nám neslouží.
A tímto bych vás ráda pozvala do svého energetického pole, pokud vám dává smysl, to co jsem se snažila předat v těchto řádcích. Pokud chcete převzít nějaké moje know-how a posunout svůj business na další level.
Spolupracuji se ženami, podnikatelkami v jakékoli fázi podnikání, ale pouze pokud jsou ochotné na sobě pracovat, jsou ochotné do svého růstu investovat čas, energii i peníze, a pak dokážeme společně tvořit i zázraky.
Přeji, ať se vaše sny plní a váš život je plný úspěchu
s láskou a úctou Petra