10.12. 2023

Jak úspěšně tvořit a prodávat digitální produkty

Jaké produkty nejraději tvořím a co se mi osvědčilo Já sama podnikám již více než 20let a vyzkoušela jsem si mnoho a mnoho forem podnikání a také produktů. Mám tedy rozhodně, co srovnávat na základě vlastních zkušeností. Zároveň mými programy a osobním vedením prošly již tisíce žen, tedy co jsem nevyzkoušela sama na sobě, jsem měla možnost prožívat se svými klientkami. Pro...

25.9. 2022

„Na otočku“ za koupačkou na Mallorcu

Stručný obsah příspěvku zde není uveden, protože je tento příspěvek chráněn heslem.

24.2. 2022

Unschooling jako životní styl – rozhovor

DĚTI JSOU NAŠE ZRCADLA Děti jsou jako křišťálově čisté zrcadlo, odrazem naší nejhlubší podstaty, našich hodnot, přesvědčení, ale i našich strachů a nejistot. V jejich nevinných očích, v jejich čistém smíchu i v prudkých bouřích emocí se odráží to, co sami v sobě nosíme. Jsou jako otevřená kniha, která bez předsudků a filtrů ukazuje, kdo ve skutečnosti jsme. Pro tebe, podnikatelko, která se...

20.5. 2024

Objevte své poslání a využijte je v podnikání, které vám změní život

Moje milá, drahá podnikatelko, Chci se s tebou podělit o něco, co mi změnilo život. 🌟 Před lety jsem byla na rozcestí, nevěděla jsem, kam směřovat své podnikání. Cítila jsem se ztracená a bez energie. Až jsem pochopila, že klíčem je najít své pravé poslání a dary duše. Mnoho podnikatelek tápe, protože staví byznys na něčem, co jim není vlastní. Výsledkem...

15.5. 2024

Jak vám může profil ideálního zákazníka pomoci zefektivnit prodej a marketing

Moje milá, drahá podnikatelko, Věřím, že definování ideálního zákazníka je naprosto zásadní pro úspěch každého podnikání. Když jsem před lety začínala podnikat, myslela jsem si, že mojí službou oslovím každého. Výsledek? Zbytečně vyplýtvané peníze na marketing, minimum klientů a velká frustrace. Jakmile jsem si ale ujasnila, kdo je můj ideální zákazník, všechno se změnilo. Najednou jsem věděla,...

11.2. 2024

Největší mýty o online prodeji

Největší mýty o online prodeji a proč je na čase je odhalit V éře digitálního podnikání se mnoho z nás snaží odhalit tajemství, které stojí za úspěchem v online prodeji. Přestože internet překypuje radami a „zaručenými“ strategiemi, pravda je, že některé z nich jsou spíše mýty, které nás mohou vést mimo cestu k úspěchu. V tomto článku se podíváme pod povrch těchto populárních mýtů a odkryjeme...

2.2. 2024

Překračujeme hranice: Když se podnikání setkává s energií

Vítej v prostoru, kde se vášeň pro podnikání a hluboké pochopení energetických principů spojují v harmonický celek. Jsi na prahu objevu, jak tvoje podnikání může prosperovat nejen díky strategickým rozhodnutím, ale i díky vnímání a harmonizaci s energiemi, které tebe a tvoje podnikání obklopují. V mém prostoru pracuji s klientkami na nastavení efektivních a skvěle fungujících strategií v souladu s naší hlubokou vnitřní moudrostí a jedinečnou energií každé z nás. Přijmi...

18.12. 2023

Co je zásadní pro úspěšný prodej digi produktu 

Co je zásadní pro úspěšný prodej digi produktu   – a to je porozumění vašim zákazníkům.  Když jsem začínala s prodejem digitálních produktů, myslela jsem si, že stačí mít skvělý nápad, vytvořit super produkt a dobře zacílit reklamu. Ale když jsem se začala víc a víc zabývat tím, co moji zákazníci opravdu chtějí, zjistila jsem, že tomu tak vůbec není. ...

27.5. 2023

Jak vytvořit obsah, který zákazníky přiláká a zvýší prodej

Jak vytvořit obsah, který zákazníky přiláká a zvýší prodej Prodejní obsah je klíčovým faktorem, který určuje, zda návštěvníci vašeho webu budou nakupovat nebo ne. Je to obsah, který musí být výstižný, přesvědčivý a zábavný zároveň. Víme, že tvorba obsahu není snadná záležitost. Každý, kdo se snaží produkovat kvalitní a zároveň hodnotný obsah, ví, že to vyžaduje spoustu času...

14.4. 2023

Tajemství úspěšného online prodeje

Tajemství úspěšného online prodeje: Zvýšení prodeje tvých produktů a služeb 1. TY jako svoje silná značka Jedním z klíčových faktorů úspěšného prodeje v online obchodě je silná značka. Musíš dokázat vytvořit značku, která bude zákazníky oslovovat, bude pro ně zajímavá a atraktivní. Začni tím, že si stanovíš cílovou skupinu a snaž se ji co nejlépe poznat. Zjisti, co je zajímá,...

3.4. 2023

Co je víc? Univerzální rada nebo autentický hlas?

Krásný den, dnes na téma Autentické podnikání. Co je víc? Univerzální rada nebo autentický hlas? V online světě je tolik lidí, kteří se snaží být někým jiným, kopírovat ostatní a jenom následovat dav. Ale proč bys měla být součástí davu, když můžeš vyniknout tím, že budeš sama sebou? Slyšela jsi někdy o tom, že si oblékáme masky na každou...

22.3. 2023

Jak se stát úspěšnou online podnikatelkou i s dětmi po boku

Jak se stát úspěšnou online podnikatelkou i s dětmi po boku Jsi matka a toužíš po svobodě? Toužíš po tom stát se podnikatelkou? V tom případě jsi na správném místě, protože v tomto článku ti poradím pár tipů, jak toho dosáhnout i s dětmi po boku. Je to snadné? Samozřejmě ne, proto to nedělá každý :) Ale není to nemožné. Musíš mít jasno v tom, co chceš a zároveň...