1. TY jako svoje silná značka
Jedním z klíčových faktorů úspěšného prodeje v online obchodě je silná značka. Musíš dokázat vytvořit značku, která bude zákazníky oslovovat, bude pro ně zajímavá a atraktivní. Začni tím, že si stanovíš cílovou skupinu a snaž se ji co nejlépe poznat. Zjisti, co je zajímá, jaké jsou jejich potřeby a zájmy a jakým způsobem komunikují. Na základě těchto informací můžeš vytvořit značku, která bude pro zákazníky přitažlivá a dokáže je oslovit.
Připravila jsem pro tebe tahák 7 kroků k srdci tvého zákazníka, který ti pomůže najít toho ideálního zákazníka právě pro tebe a tvoje produkty či šlužby.
PAMATUJ!
2. Webové stránky
Webová stránka je tvým obchodem. Je to první věc, kterou zákazníci vidí, když se k tobě dostanou. Zajisti, aby byla tvoje stránka přehledná, snadno použitelná a atraktivní pro zákazníky. Aby tvůj web přilákal co nejvíce zákazníků a zvýšil prodej, musíš ho optimalizovat. To znamená, že musí být rychlý, snadno použitelný a přehledný. Dbej na to, aby tvé zboží či služby byly dobře prezentované, s obrázky a popisy, které budou pro zákazníky relevantní.
Možností, jak a kde si vytvořit webové stránky, je mnoho. Pokud si nejsi jistá, můžeš se podívat na možnosti pro Podnikatelky.online případně si rovnou domluvit nezávaznou 20min. konzultaci, kde probereme, jaká možnost by byla pro tebe nejlepší.
3. Komunita srdcových zákazníků
Sociální sítě jsou v dnešní době neodmyslitelnou součástí digitálního marketingu. Využij je tedy ke svému prospěchu. Vytvoř si účty na Facebooku, Instagramu a dalších relevantních sociálních sítích a pravidelně zveřejňuj příspěvky s relevantním obsahem pro svou cílovou skupinu. Buď aktivní, odpovídej na komentáře a zprávy a získej si tak důvěru svých zákazníků.
4. Využij e-mail marketing
E-mail marketing je stále jedním z nejúčinnějších způsobů, jak oslovit zákazníky a zvýšit prodej. Vytvoř si kvalitní databázi zákazníků a pravidelně jim zasílej relevantní informace o novinkách, slevách a dalších akcích. Snaž se přitom být co nejvíce personalizovaný a důvěryhodný a zákazníci se budou na tvůj e-shop rádi vracet.
Jak zaujmout a udržet pozornost svého srdcového zákazníka a také, jak si z něj udělat věrného a nadšeného klienta, to vše a ještě mnohem více v taháku 7 kroků k srdci tvého zákazníka.
5. Optimalizuj své produkty
Když prodáváš produkty online, musíš je skvěle prezentovat, aby zaujaly tvé srdcové zákazníky. Zajisti, aby tvoje produkty byly dobře popsány, přidej zajímavé obrázky, a veškeré informace o produktech či službách. To vše může mít vliv na rozhodnutí zákazníka. O tom, jak sestavit prodejní stránku, která prodává bude speciální kurz již brzy.
6- Nauč se prodávat své produkty a služby s ženskou lehkostí a efektivitou.
Úspěšný prodej, to není žádná alchymie, kouzlo či něco, co je pouze pro skělé obchodníky. Prodej je dovednost a jako každá jiná se dá naučit. Ano, nestane se to samo, je třeba dělat konkrétní kroky, ale dobrá zpráva je, že i ty se můžeš naučit prodávat svoje produkty a služby s ženskou lehkostí a zároveň tak, aby ti tvé podnikání konečně vydělávalo. Propojit prodejní strategie, psychologické tipy a triky s naší jedinečnou energií, aby i při prodeji zářila tvoje duše, to vše se naučíš v kompletním programu Tajemství úspěšného prodeje. Naučíš se prodávat tak, aby se stres z prodeje změnil v zábavnou hru.
7. Nabídni skvělé produkty, služby i zákaznický servis
Když zákazník nakupuje online, nevidí tě osobně. Proto je důležité, abys nabídla něco, co vystihuje tvoji jedinečnost, něco, co udělá z tvých produktů a služeb unikátní nabídku, Následný skvělý zákaznický servis a rychle reagovat na dotazy a problémy. To může mít vliv na to, zda se zákazník vrátí nebo ne.
8. Použij upselling a cross-selling
Upselling a cross-selling jsou skvělé způsoby, jak zvýšit prodeje. Upselling znamená nabídnout zákazníkovi lepší verzi produktu, než si původně vybral. Cross-selling znamená nabídnout zákazníkovi produkt, který nedávno zakoupil, aby ho doplnil o další produkt nebo službu. Kompletní trénink na zvýšení prodeje v klubu Cesty k úspěchu
Pamatuj, že prodej produktů a služeb online vyžaduje trpělivost a správně nastavenou strategii. Pro zvýšení prodeje tvých produktů a služeb je třeba investovat svůj čas a energii. Sleduj, co tvoji srdcoví zákazníci chtějí, používej sociální média a e-mailový marketing a poskytuj skvělý zákaznický servis. Naslouchej svému srdci, propoj strategie se svojí jedinečnou energií a dej svému podnikání duši. To vše povede k úspěšnému online prodeji!
Doufám, že ti moje tipy pomohou a přeji ti hodně úspěchu při prodeji tvých produktů a služeb!
Připravuji speciální trénink, který bude již brzy v klubu Cesty k úspěchu
Pokud chceš přístup ke kompletnímu programu pro úspěšný prodej online produktů a služeb, klikni ZDE pro více informací.
Online kurzy a programy
Mentoring, mastermind a high ticket